Nie jestem autorką owych obrazków. Jeśli jesteś autorem któregoś z nich napisz do mnie, oczywiście uwzględnie go jako twój




Zagłosuj na tego bloga w konkursie. Proszę o głosy
Zagłosuj


Już 95869 odwiedziń! Oby tak dalej! :)



Click for Lodz, Poland Forecast
RSS
piątek, 20 lipca 2007
Zamawiajcie napisy 3D!
Nie robię już napisów! Dodałam do zakładek kategorię TEXT MAKERS gdzie znajdziecie przydatne linki ze stronami do ich wykonywania.

Zapraszam na stronę główną: klik na czarny napis *Gifs n Pics*

Hejka :) Zapraszam was do zamawiania napisów 3D w różnych ale to przeróznych kolorach...

W komentarzu z zamówieniem należy napisać:

- O jakiej treści ma być napis

- Kolor napisu

- Czy ma być ruchomy czy stały

- Czy mam zamieścić go na blogu czy wyśłać na e - mail

Przykład napisu 3D(stałego):

16:20, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (23) »
niedziela, 15 lipca 2007
231...240
Hejka! Dzisiaj dodam troche glitterów :) Komentujcie :***

13:41, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (12) »
sobota, 30 czerwca 2007
221...230
Hejka :) Dzisiaj dodaje nową notke ponieważ, wyjeżdżam na 2 tygodnie na wakacje nad morze i nie bede pisać notek... Prosze o komenty :) Miłych wakacji! & pozdro 4 all! :D :***








09:04, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (3) »
niedziela, 24 czerwca 2007
211...220

Napisy powitalne :)

14:06, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (2) »
niedziela, 17 czerwca 2007
30000 osób weszło na tego bloga!
Hejcia!

Już 30000 osób weszło na tego bloga!

Dzięki że go tak często odwiedzacie :)

Oby tak dalej! Komentujcie :*


16:09, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (23) »
środa, 13 czerwca 2007
201...210
23:38, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 04 czerwca 2007
Zamówionko :D

Skopiuj sobie :)

Zapraszam do dalszego zamawiania :D Pozdrawiam :***

Pamiętajcie! Piszcie zamówienia pod notką która  jest najbardziej aktualna ;)

21:08, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (1) »
niedziela, 03 czerwca 2007
Emotikonki ;D 181...200

17:26, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (4) »
czwartek, 31 maja 2007
Rozpowszchnijcie to!

Mam do was wielką prośbe... jeśli nie chcecie żeby Konie cierpiały tak jak na obrazku prosze was wklejcie ten obrazek na swojego bloga...

Jestem bardzo wrażliwa na cierpienie zwierząt :( Prosze... wklejcie ten obrazek

16:06, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (12) »
171...180
15:05, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (4) »
niedziela, 27 maja 2007
Zamówionko od Jagoda158 :D

Skopiuj sobie :)

Zapraszam do dalszego zamawiania :D Pozdrawiam :***

Pamiętajcie! Piszcie zamówienia pod notką która  jest najbardziej aktualna ;)

10:36, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (7) »
czwartek, 24 maja 2007
Zamówionko od martymery1 :)

Napisik dla martymery1 ;)

Skopiuj sobie :)

Zapraszam do zamawiania ;] Pozdrawiam :***

Ps. Piszcie zamówienia pod notką która  jest najbardziej aktualna ;)

16:07, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (2) »
161...170
14:04, sweet_gosiaczek
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 21 maja 2007
Shoutbox :)

Hejka:)

Założyłam shoutbox w którym możecie pisac co chcecie ;)

Wyrażać własną opinie na temat bloga itp. ;P

Możecie tez pisać do mnie ;)

Zapraszam do pisania i komentowania notek (odwdzięcze sie :D) :) :*

Ps. Ten czat nie jest międzyblogowy :)

23:10, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (2) »
niedziela, 20 maja 2007
Polecam:)

Stronki do robienia napisów:)

www.glittermaker.com

www.glittermakercodes.com

www.123glitter.com/glitter-maker

www.mycodesplace.com/glitter-maker

http://coolspacetricks.com/glitter-maker/

01:48, sweet_gosiaczek
Link Dodaj komentarz »
151...160
00:05, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (1) »
niedziela, 06 maja 2007
141...150
16:08, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (1) »
środa, 02 maja 2007
130...140
14:39, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (3) »
środa, 11 kwietnia 2007
Komp nie działa :/

Hejeczka!

Przepaszam ze nie pisze notek ale niestety mam zepsuty komputer :(

Postaram się go szybko naprawić:) Pozdróffka :***

15:49, sweet_gosiaczek
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 04 marca 2007
124...129
12:57, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (3) »
sobota, 03 marca 2007
111...123
16:33, sweet_gosiaczek
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 26 lutego 2007
110
17:44, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (1) »
środa, 07 lutego 2007
109
23:11, sweet_gosiaczek
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 06 lutego 2007
108
11:49, sweet_gosiaczek
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 25 stycznia 2007
Informacja xD

Hejka!

Chciałam was poinformować że...

Na tego bloga weszło już 15000 osób!!!

Dziękuje wam bardzo za odwiedzanie tego bloga i prosze o dalsze zaglądanie na tą stronke ;]

                    

21:44, sweet_gosiaczek
Link Komentarze (1) »
1 , 2 , 3 , 4 , 5